piątek, 24 listopada 2006

Konkurs na logo KNOWA "in situ"

Oficjalnie oglaszam konkurs na utworzenie logo oraz logotypu Koła Naukowego Odkrywców Współczesnej Architektury "in situ" !!!

1.Konkurs jest międzynarodowy, jednoetapowy.

2. Celem konkursu jest stworzenie logo oraz logotypu.

3. Logo musi być czytelne, łatwo rozpoznawalne, unikalne, jedyne w swoim rodzaju oraz zawierac nazwę: KNOWA "in situ".

Zwycięzca konkursu zobowiązany będzie oprócz wersji podstawowej logo, zaprojektować również wersje: pionową (lub poziomą), konturową (obrysową), monochromatyczną (do druku półtonami jednej farby), oraz całotonalną (np. do druku farbą złotą w postaci apli).

4. W skład jury konkursu wchodza wszyscy zarejestrowani członkowie KNOWA "in situ" będący na spotkaniu koła naukowego w dniu 6.12.2006. patrz: oficjalna lista członków ;)

5. Wyłonięcie zwycięzcy konkursu następuje w wyniku głosowania wszystkich obecnych na zorganizowanym spotkaniu członków koła naukowego.

6. Oficjalny termin nadsyłania prac - 5.12.2006.


7. Oficjalna data rozstrzygnięcia konkursu 6.12.2006

8. Prace należy przesyłać na adres knowa_insitu@wp.pl

9. Nagrodą w konkursie jest paczka dropsów oraz cały post poswięcony autorowi najlepszej pracy.

10. Wyniki rozstrzygnięcia konkursu będą podane do publicznej wiadomosci 6.12.2006 na stronie internetowej http://knowa.blogspot.com/.


11. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie !!!




2 komentarze:

Natalie pisze...

Logotyp – w grafice reklamowej i zagadnieniach marketingowych jest to element logo składający się wyłącznie ze znaków pisarskich, stanowiący nazwę lub slogan firmy, organizacji, idei itp., napisany określonym liternictwem.

W języku potocznym logotyp jest błędnie traktowany jako synonim logo, aczkolwiek w szczególnych przypadkach (wcale nierzadko) logo może składać się wyłącznie z logotypu.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Logotyp_(grafika)

Natalie pisze...

Logo- to znak graficzny spełniający rolę marketingową a jednocześnie informacyjną, poprzez skrótowe, ale łatwo zauważalne i łatwo zapamiętywalne przedstawienie symbolu firmy, instytucji, organizacji, lub też jakiejś idei, pomysłu, ale także mogące spełniać rolę jako charakterystyczne oznaczenie czegoś, czyli spełniające rolę znaku informacyjnego.

Głównym zadaniem logo jest wstępne nakierowanie osoby na symbolizowany podmiot poprzez:
-przyciągnięcie uwagi oglądającego formą graficzną wyróżniającą to logo z otoczenia,
-a następnie
powiązanie emocjonalne danej osoby z symbolizowanym podmiotem poprzez formę graficzną odpowiadającą charakterem danemu podmiotowi.

Od strony formalnej logo powinno być schematycznym, ale starannie opracowanym rysunkiem, i może składać się:
-tylko z logotypu (stylizacji literowej)
-tylko z elementu graficznego będącego symbolem
-lub też zawierać połączenie obu tych rzeczy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Logo_%28znak_graficzny%29